En helt vanlig blogg!

En gång kastade jag min mobil i golvet....när jag sov

Kategori: Allmänt

Det hade jag gjort i morse. Jag skulle åka med 05:45 bussen från Lycksele, så jag hade ställt väckarn på 04:00. Jag brukar stänga av väckarklockan i sömnen, men inte idag. Nu hade jag lyckats stänga av den och kasta iväg den på golvet. Den låg typ borta vid soffan. Jag vaknade 05:40 och tänkte "FAN!". När jag hade hittat mobilen så ställde jag om väckarn och la mej och sov igen.

Jag åkte med 09:50 bussen från Lycksele, första gången jag gjorde det. Det var väldigt skönt, det var nästan inget folk på den. Tills den stannade på en naturbruksskola i Ume,då kom det en stor drös folk. Dom gillade Jack, han fick hundgodis av några av dom till och med. Så poppis vart han. Hehe.

Jack vart väldigt glad när han fick träffa Wilma och Selma. Wilma följde med mamma och hämtade mej på bussen. Först skällde dom lite granna på varann, sen när dom hade hälsat på varann så började buset. Sen när vi kom hem så träffade han Selma också. Ni kan jue tänka er hur livat det har vare här, två valpar och en Wilma som busade i några timmar. Dom har precis börjat lugna ner sej, men nu piggnar dom till.

Nää, undra om jag skulle ta och göra lite skoljobb.

Kommentarer

  • Linda säger:

    har jag blogspoten fortfarande eller? :P

    2008-12-05 | 23:10:21
    Bloggadress: http://ziquita.blogg.se/
  • Eva säger:

    Titta här då...en blogg till som jag måste läsa =)

    Kram på dej

    2008-12-05 | 23:39:56
    Bloggadress: http://nogg.se/kenats

Kommentera inlägget här: