En helt vanlig blogg!

Ibland vill man bara strypa hundar...

Kategori: Allmänt

Som förut idag till exempel. Jag skulle he ut dom i hundgården och jag släppte ut dom så dom skulle få springa dit själva, orka ta på dom koppel för att gå några meter och dom kan vara lösa på gården annars. Men i alla fall så fick Wilma för sej att springa till grannarna och då följer jue självklart Jack och Selma efter. SUCK!
När jag har fått Wilma att slita sej från deras hundar som är i deras hundgård och börjat gå hemåt då får Wilma syn på att det är en tant ute och går med en hund. Då vart hon tvungen att springa dit, tätt följd av Selma och Jack. Jag tror jag höll på att jaga runt alla hundar typ en tio minuter innan mamma och Per kom ut med koppel. Dom tyckte att det tog lång tid för mej att he in hundarna i hundgården. Till slut hade vi fått in alla hundar. Som ni kanske förstår ville jag strypa alla hundar då, eller "bara minska luft" är nog den mer politiskt korrekta termen.

Igår var det julafton som sagt, väldigt trevligt! Jag gillar köttbullar, jag åt till och med prinskorvar igår. Det är ett stort framsteg för mej som är en inbiten "bara äta köttbullar på julbordet"-människa.
Jag fick massa saker till lägenheten, pengar och presentkort på IKEA. IKEA är ett fantastiskt ställe. Synd att jag inte tar mej ner på mellandags rean bara, det är kul på mellandagsrea. Allt är så billigt. Men men, det är bara att bita ihop och vänta på nästa resa till Birsta.
Nu ska jag ta och sluta skriva här och surfa på den enorma cybervågen, som populärt kallas för internet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: