En helt vanlig blogg!

Längre än jag hade planerat

Kategori: Allmänt

Jag kom hem för typ 20 minuter sen, jag var ute och gick med Wilma. Och jag skulle bara gå upp runt kyrkan men när jag var där så kom jag på att jag kunde gå lite längre. Och så vart det, jag vände i alla fall uppe på torget och begedde mej hemöver. Då har ni fått veta det också, jag är nog mästare på att skriva saker som folk egentligen inte vill veta. Men men, det är sånt man får leva med.

Det händer inte så mycket här hemma på byn, det är mest som vanligt med andra ord. Lika lungt och skönt som alltid. Det enda jag stör mej på är att folk kör skoter och jag inte har nån skoter. Jag får ta och fara över på Sönneråsen nån dag och köra lite skoter med My. Jag menar, man jue köra skoter. Skoter avgaser luktar så gott!
Och Robert han är hos sin pappa och gör skinka han. Jag kallade han en typiskt köttätare som gör skinka efter jul bara för att det är gott. Skinka ska man bara äta på jul tycker jag, annars är det bara konstigt. Aja, nog om mina ideer om när, var och hur en skinka ska tillagas. Som svar på min påstående  frågade han om jag gått och blivit vegetarian. Det tycker jag var en väldigt dum fråga, kan ni tänka er mej som vegetarian? Jag skulle ha väldigt svårt att leva utan kebab, det är en viktig del av min kostcirkel. Hehe.

Nu ni, nu ska jag ta och göra ett tappert försök att greja med designen på bloggen. Önska mej lycka till!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: