En helt vanlig blogg!

Omoto

Kategori: Allmänt

Religion, religion...
Jag skriver en lite uppsata om Omoto, nån liten japansk religion. Jag har fakta som jag ska renskriva bara, men det känns inte så frestande. Men jag kan stanna på skolan lite granna efter jag har slutat, jag har ingen filmkunskap i dag. Fett med najs! Sen ska jag ner på stan en snabbis och köpa en blomma till Therese (dagmatten), mamma tyckte jag skulle göra det som tack för att hon har haft Jack på dagarna. Så det är bäst att jag lyder min kära mor.
Sen när jag har komme till lägenheten blir det lite dammsugning och bära ner massa stuff till återvinningen. Jag fattar inte att jag skjuter upp det hela tiden, det är jue sopsortering i soprummet. Så särskilt långt är det inte. Men men. Är huvve dumt får kroppen lida, gammalt ordsrpåk som jag brukar höra lite då och då.

Hmm...Nu har jag totalt kreativt stopp i mitt huvve. Tragiskt? Det får ni avgöra själva. På grund av den kreativa stoppskylten i mitt huvud så avrundar jag det här inlägget här och nu.

Sally logik:
Det går inte att bromsa sej ur en uppförsbacke.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: