En helt vanlig blogg!

Pisse Mugg och hans kumpaner!

Kategori: Allmänt

Den otroligt fascinerande rubriken skrev av Anna-Karin, visst är hon kreativ? När jag ändå har skrivit hennes namn så kan jag passa på att gratulera hon till babylyckan. Eller valplyckan ska man väl säga. Dom ska para en av sina hundar igen.

Nu var det avklarat! Vad ska man skriva nu då?

Det har börjat blivit vinter här i alla fall, det är nån decimeter på backen. Så underbart! Jack tycker att det är skit kul med snö i alla fall. Han springer runt som en tok och hoppar i diken och i snödriverna. Ganska kul att kolla på, man skulle kunna tro att han är sockerhög när han skuttar runt så. 
I veckan så har vi tre prov, känns lagomt kul. Engelska prov i morron, kolmården på torsdag och Projekt & Företegande på fredag. Jag måste börja läsa igenom allt material från Kolmården så att jag är lite förberedd. Fast man har nog ganska mycket av dte i huvudet, förhoppningsvis.

I helgen ska man bege sej hemåt. Home, sweet Bispgården! Ska greja runt lite hemma. Och a momma ska jue julbaka, så det blir till att äta kakor. Älska mommas kakor! Det drygaste är att åka buss, väldigt långtråkigt! Tur att jag har musik att lyssna på i alla fall, annars skulle jag nog krevera.

Det här var nog det mest ointressanta inlägget jag nånsin har skrivit.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: