En helt vanlig blogg!

Tidsfördriv

Kategori: Allmänt

Jag har ganska rätt så jävla tråkigt för tillfället. Ursäkta alla svordomar, det får ni ha överseende med. För att fördriva tiden så ska jag skriva en sån här lite halv jobbig lista som jag snodde direkt från Lindas blogg. Enjoy!

Tre namn du lyssnar till:
- Olof
- Olle
- Du! (ni vet när folk inte kommer på vad man heter)

Tre saker som skrämmer dig:
- Min granne som rycker i dörrhandtaget hela tiden. Hon tycker hårt som fan, en gång stog hon och ryckte i fem minuter. Creepy!
- Jag har inte köpt en enda julklapp än
- Folk slösar ström som fan. Hur jobbigt är det att stänga av stakar och sånt när det är ljust ute?


Tre saker du har på dig:
- T-shirt
- Långkalsonger
- Strumpor


Tre av dina favorilåtar just nu:

- Three Days Grace - It's never too late
- April Sixth - Suicidal
- Bif Naked - Vampire

Tre sanningar:
- Det är 20 grader ute. Kallt!
- Det går åt helvete med mitt tal till svenskan
- Snart ska jag äta lunch


Tre hobbys:

- Glo på tv. Älska tv-serier!
- Räknas Jack & Wilma?
- Godis! :D

Tre saker du vill ha:
- Massa pengar, så jag kan fara på IKEA och köpa nya möbler till lägenheten.
- En data
- Angel boxarna



Tre personer du utmanar:
- Anna-Karin
- Desirée
- Alla som känner sej manade


Gur vad girig jag kände mej när jag skrev "tre saker du vill ha".

Kommentarer


Kommentera inlägget här: