En helt vanlig blogg!

Vart är växthuseffekten när man behöver den?

Kategori: Allmänt

Jag tycker det är alldelles för kallt nu. I söndags kväll när jag klev av bussen var det 25 grader, det kändes svinkallt. Och igår var det runt 20 på morron. Som tur är det bara cirka 15 idag. Trots det frös jag när jag gick till skolan i morse. Men snart har jag vant mej vid kylan, så då går det bra.

Igår var jag duktig och skrev klart uppsatsen på filmkunskapen, jag skrev om Film Noir. Jag hade tänkt skriva om gemensamma teman i filmer av Len Wiseman. Men jag kom på att jag inte skulle hinna kolla på massa filmer av han, så då bytte jag tvärt.

Nu har vi en sån där trevlif överdimensionerad håltimme igen, det är väldigt skoj....ibland. Tur att man lyckades hitta en data man kan sitta och pula på. Utan datorer vet jag inte hur jag skulle överleva håltimmarna xD.
Snart är det jullov, underbart! Då får man vara hemma och lata sej och slippa alla läxor och prov.

Men men, nu ska jag ta och bege mej till matsalen och inmundiga lunch.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: