En helt vanlig blogg!

Håltimme, ett av skolans drygaste påhitt?

Kategori: Allmänt

Så känns det i alla fall nu. Tur att man inte är ensam i alla fall, man har jue Anna breddame sej. Då kan man prata om man känner för det.

Det snöar! ÄNTLIGEN! Jag tycker att det ska ta och komma rejält med snö nu så man kan börja köra skoter. Jag har jue hört från kusin My att dom har köpt en skoter. Hehe. Hoppas dom behåller den gamla också, då kanske jag köper en dunk bensin och far dit. Då kan vi köra i kapp. Men hon skulle nog vinna, hon kör som en liten galen smurf!

Ge mej inspiration till att skriva något fascinerande? Inte? Skit i det då!

Ni får ha överseende med ovanstående rad, jag fick ett tillfålligt psykbryt. Det är helt normalt för mej. Jag kan jue passa på att berätta lite grann om Kolmården. Kort sagt var det ap-kul. Det bästa var att gå in och klappa vargarna. Det var kul. Dom kom fram och hälsade på en och ville bli klappade och kliade. Också hade vi massa föreläsningar och sånt, gick runt och kollade på parken.

Nu måstejag logga ut. Dom hade bokat datasalen.

See ya!


Kommentarer

  • Mamma säger:

    Hehe!! Du skriver himla roligt du min käre son=)

    Kram

    2008-12-02 | 19:17:24
  • Mamma säger:

    Hehe!! Du skriver himla roligt du min käre son=)

    Kram

    2008-12-02 | 19:18:49

Kommentera inlägget här: