En helt vanlig blogg!

Dags för en dusch

Kategori: Allmänt

Idag har jag och mamma varit riktig flitiga, sug på den ni! Vi har kört fem fulla släpvagnar med ris, löv och diverse annat "trädgårdsavfall" och tippat. Inte världens roligaste sysselsättning, men nu är det gjort i alla fall. Så nu ser det inte ut som att det bor fullt med tattare här längre. Hehe.
Och nu har vi precis dammsugit och skurat lite granna också. Har vi inte varit duktiga i dag då? Så nu ska jag snart gå och ta en välbehövlig dusch. Som ni kanske förstår så luktar jag ganska mycket svett, inte den trevligaste odören. Men det tyder i alla fall på att man har arbetat. :P
Jag hade tänkt ta en liten cykeltur med Jack i käll också med den har inte blivit av än. Jag får ta det någon annan dag helt enkelt.
I morgon bär det av till Sundsvall en sväng när mamma har slutat jobba. Då ska man slösa lite pengar. :)
Nej, nu ska jag nog ta och svabba mina armhålor rena från svett. Önska mej lycka till.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: