En helt vanlig blogg!

Tandläkare

Kategori: Allmänt

I morgon ska jag in till tandregleringen i Östersund, dom ska tydligen göra någon uppföljing på mej. Vilket jag tycker är absolut onödigt, mest eftersom jag inte har använt "nattandställningen" som jag ska under dom senaste sju veckorna. Med andra ord så har mina tänder flyttat på sej lite granna, tandläkarna kommer döda mej. Jag gillar inte tandläkaren, enligt mej så är dom bland de mest ondskefulla folk som finns. Jag slår vad om att dom kommer ta massa avtryck på mina tänder i morgon, med den där vidriga blåa geggan. För det första smakar den geggan rent utsagt förjävligt och för det andra är grejen dom her geggan i och kör upp den i munnen med cirka 10 gången större än munnen. Dessutom skaver det fanskapet sönder hela käften. Nej, tandläkare är inget jag gillar.
Och en sak som också är lite irriterande är att jag måste åka med 07:20 bussen och då är jag framme i stan 09:35. Gissa vilken tid jag ska vara hos tandläkaren? Jo, klockan 11:30. Med andra ord har jag två timmars väntetid, jätte roligt. Vad ska jag syssla med i typ två timmar i stan? Nu ska ni få gissa en sak till, när tror ni bussen går hem från stan? Det ska jag tala om för er, den går 15:45! FY FAN! Min dag i morgon kommer bestå av att sitta och vänta, bli plågad av tandläkare och sen sätta sej och vänta några timmar till. Visst låter det som att jag kommer ha en toppen dag i morgon?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: