En helt vanlig blogg!

För skrivandets skull

Kategori: Allmänt

Jag har egentligen inget vettigt att berätta, men ändå sitter jag här och skriver. Vad ska man förtälja världen en kväll som denna då? Jo, jag kan ju berätta lite om vad jag har sysselsatt mej med idag. Det låter väl otroligt spännande? Jag kan lova er att det är bra mycket mer spännande än någon futuristisk action rulle från åttio-talet i alla fall.
Celia väckte mej (med lite hjälp av mamma och Linda) runt 8:20, men jag masade mej inte upp förns nio snåret. Typiskt mej. När jag hade börjat kvickna till liv begedde vi oss upp mot "centrum" för att greja i Lindas lägenhet. tömma och börja flyttstäda. Vi var riktigt duktiga faktiskat, det är inte så mycket städning kvar. Den lilla städning som är kvar tar vi i morgon när alla grovsopor och återvinning är borta.
Jag har även klippt halva gräsmattan i kväll, det vart lite soppatorsk.. Så jag får klippa resten i morgon. På kvällskvisten pysslade vi lite på övervåningen; lite städning, möblering och upphägning av tavlor. Nu ser det riktigt bra ut här på övervåningen.
Nej, nu ska jag sluta skriva här. Fast nu kom jag på en liten sak jag måste skriva; Eva, nu är det så här att jag, mamma och Linda har haft en liten disskusion om intimhygien i kväll (fråga mej inte varför vi pratade om det) och då halkade du in på ett litet hörn. Något mer ska jag inte berätta, jag vill ju inte genera dej. Men du är i alla fall välkommen ner på en kopp kaffe för att disskutera det otroligt spännande ämnet "Intimhygien". :)

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Du är välkommen att hjälpa mig flyttstäda när ndet är dags för oss :P

    2009-08-26 | 08:11:39
    Bloggadress: http://generalmoraltant.blogg.se/
  • Eva säger:

    Hmm...det ska bli spännande. Jag hör av mej innan jag kommer...ska städa det sista nu...puh

    2009-08-26 | 08:59:35

Kommentera inlägget här: