En helt vanlig blogg!

Förgäves

Kategori: Allmänt

Nu har jag försökt ladda upp en YouTube video igen, förgäves. Det fungerar fortfarande inte, jag blir snart riktigt deprimerad. Som ni vet har jag ett nästintill sjukligt behov av att ladda upp YouTube videor på bloggen. Hoppas att jag klarar mej igenom denna kris utan påtagliga psykiska men.
Nej, nu ska jag snart ta hundarna och promenera. Jag har bestämt mej för att ta dom i dubbelkopplet och se hur dom uppför sej då, sist jag gjorde det var Jack bara några månader och han fick för sej att gå under Wilma hela tiden och trassla in sej. Det var lite smått irriterande, nu kommer det nog gå hur bra som helst. Särskilt med tanke på att Jack är för stor att kuta under Wilma och att Wilma klarar av att hålla sej relativt lugn vid hundmöten...ibland. Önska mej lycka till!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: