En helt vanlig blogg!

Löptik och kåtfrossa

Kategori: Allmänt

Wilma har kommit in i höglöpen och har bara en sak i huvudet; PARA MEJ! Min lilla byracka har plötsligt förvandlats till en liten slyna. Hehe. Jack går runt och har kåtfrossa och Assar är kåt utan att riktigt förstå varför. Stackars små hundar, det här är varför jag ska kastrera Jack så fort jag har fått min första lön, vilket kan dröja ett tag med tanke på hur dåligt med jobb det finns här. Då slipper jag vara paranoid över att han ska sätta på Wilma, jag vill inte ha några små incest-valpar.
Det hade varit kul att para Wilma och ha lite små valpar kutandes runt här hemma. Men då gäller det att hitta en bra pappa, jag skulle vilja korsa in lite mer Jämthund, Samojed eller Karelare. Dom raserna finns redan i hon, skulle vara skoj att "förstärka" någon av dom lite granna. Dock tror jag inte att det är någon som är villig att para sin renrasiga hund med min lilla blandras. Dessutom är inte Wilma det bästa avelsmaterialet med tanke på att hon är lite speciell. Men men, man kan ju alltid drömma. Hehe. :) 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Gud vad jobbigt! Bounty höglöper också å det är såå jobbigt >.<

    2009-08-13 | 14:51:41
  • Sofia säger:

    Asså.. Fan va det jobbigt att kommentera.. Mitt namn försvinner typ hela tiden..

    2009-08-13 | 14:52:38
    Bloggadress: http://fiapiaparnebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här: