En helt vanlig blogg!

Nu är det natt...

Kategori: Allmänt

För en liten stund sen landade jag innanför dörren efter en trevlig surströmmings/grill kväll på Sönneråsen. Grillat är bra gott har jag kommit fram till, särskilt majskolvar. Hehe. Just ja, jag glömde säga tack för maten, så jag gör det här och nu; Tack för maten!
Wilma, Jack och Assar var med och våldgästade Sönneråsen, fast dom var i hundgården och töntade runt. Så här i efterhand ångrar jag lite att dom fick följa med, i alla fall att Wilma fick följa med. Dock hade vi inget annat val, hundgården här hemma är inte särskilt rymmningssäker. Det vart lite för mycket för lilla Wilma; hon kom till ett helt nytt ställe, vart instängd i hundgården, hörde och såg massa folk hon aldrig träffat förut och kunde inte hälsa på dom och dessutom fick hon besök av två för hon okända hundar, Raja och Kitty kom ut och nosade på hon lite grann genom stängslet, då vart hon lite smått frustrerad och ägnade kvällen åt att skälla med jämna mellanrum. Men men, det är smällar man får ta.
Ävan fast träffen mellan Wilma, Raja och KItty inte var så lyckad i kväll, om man nu kan kalla nosa på varandra genom ett stängsel träff, tror jag att dom kommer kunna träffas utan att Wilma stressar upp sej överdrivet mycket någon gång i framtiden. Raja och Kitty brydde sej inte om Wilmas beteende, dom var fortfarande lika glada och nyfikna på vilka det var som hade invaderat deras hundgård. :) Det finns nog lite hopp om Wilma, även fast det inte känns så ibland.

Kommentarer

  • mamma säger:

    hmmmmmm blänger...klart de finns hopp för Wilma, världens cooolaste ju=)))

    2009-08-24 | 12:17:04

Kommentera inlägget här: