En helt vanlig blogg!

PromenadPunktCom

Kategori: Allmänt

Nu har mamma gjort en liten lagning av hålet i mina mjukisbyxor, så nu kan jag använda dom igen. Nu ska jag ta och koppla Jack och bege mej upp mot momma för att klippa lite gräs med My. När det är avklarat blir det förmodligen ett litet besök i bagarstugan. Jack måste ju få träffa Elsa, jag tror aldrig han har träffat en sån liten hund någon gång. Hehe.
Just ja, jag glömde förtälja en sak. När jag tog fram byxorna ur garderoben upptäckte jag ett antal mystifika fläckar på arslet, vad kommer dom från? Jag gjorde ett desperat försök att gnugga bort dom, lite av fläckarna försvann. Men jag täner använda dom ändå, jag ska ju bara klippa gräs, då spelar det inte så stor roll om det är lite fläckar på byxorna. Om någon påpekar fläckarna på arslet ska jag svara att jag är inkontinent.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: