En helt vanlig blogg!

Söndag

Kategori: Allmänt

Idag sov jag alldeles för länge igen, jag masade mej inte ur sängen förns strax efter tolv. Fy på mej! Men men, det ska jag försöka kompensera genom att göra lite nytta idag. En sak jag måste göra är att byta vatten i akvariumen, dom är väldigt smutsiga. Jag har blivit lite slarvig med vattenbytena på sista tiden, förmodligen på grund av ren lathet. Jag tycker att man blir lite småslö av att inte göra något vettigt på dagarna, är det bara jag som är så?
Sen vet jag inte vad jag ska sysselsätta mej med resten av dagen, det får tiden utvisa. Förmodligen blir det lite städning, i vanlig ordning är det tonvis med hundhår på golven. Dammsugaren är en av mina bästa kompisar. :)
Just det! Jag har försökt ladda upp YouTube klipp ett bra tag nu, det går att klista in dom i "html"grejen utan problem. Men sen när jag ska publicera inlägget försvinner "rutan" från inlägget och det kommer upp en text där det står "detta fält måste fyllas i.". Väldigt irriterande!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: