En helt vanlig blogg!

Stora buskar

Kategori: Allmänt

När vi satt och åt middag kollade jag ut genom köksfönstret och utbrister "Nu kommer tantgrannen med den stora busken hem!"  Då började mamma och My genast att skratta och fråga "Hur vet du det?". Ibland tycker jag att jag har en väldigt vulgär familj. Jag syftade ju faktiskt på busken i trädgården, inte på tantens könshår. Hehe. :) 
Till alla er där ute med stora buskar: stå på er! Det är inget fel med att ha en stor buske, njut av den vildvuxna känslan liksom.
Usch, vilket vulgärt inlägg det här vart. Nu måste jag sluta skriva här innan jag blir anklagad för att sprida 70-tals inspirerad, vildvuxen mjukporr här på bloggen. Det går verkligen inte för sej.

Kommentarer

  • Emmas mamma säger:

    Olle, ibland måste man tänka innan man pratar. Folk kan missförstå saker ganska rejält. Vilken tur att det bara var familjemedlemmar närvarande.

    Hälsningar Madde, Emmas moder

    2009-08-20 | 07:40:08
  • Eva säger:

    Hahahaha

    2009-08-20 | 10:41:27
  • Sofie säger:

    Haha XD

    2009-08-20 | 12:58:53
    Bloggadress: http://generalmoraltant.blogg.se/

Kommentera inlägget här: