En helt vanlig blogg!

True Blood

Kategori: Allmänt

Det här är nog den mest sexistiska synen på vampyrer jag har sett på tv någon gång. Jisses vad det pippades! Jag har en känsla av att det kommer vara en hel del sex under seriens gång. Men men, vampyrer är ju kända för att vara lite lätt sexmissbrukande.
Jag tycker att första avsnittet var lite segt, men annars var det bra. Precis lagomt underhållande, jag tror att Lafayette är min nya idol, "I like them tall, dark and dead.". Jag får ju inte glömma farmorn, hon var också lite rolig. Nej, nu ska jag sluta gnata om min besatthet av vampyrserier och surfa vidare. Glöm inte att kolla på True Blood nästa vecka!

Kommentarer

  • Eva säger:

    Jag såg halva men jag tyckte inte riktigt om den...vet inte varför. Vill att Being Human börjar nuuuu!!!

    2009-08-27 | 08:52:40

Kommentera inlägget här: