En helt vanlig blogg!

Tvättmani

Kategori: Allmänt

I går var jag och mamma duktiga och städade tvättstugan. Så nu är golven skurade med såpa och dom flesta väggarna är spolade med vatten. Nu återstår det bara att måla där nere, snart är tvättstugan fräsch. Då kan man tvätta med rent samvete. :) Hehe. Appropå tvättning, jag ska snart gå ner och starta en maskin. Ibland är till och med jag lite huslig.

Jag gillar inte det här vädret. Solen skiner men det blåser kallt, vilket leder till att jag vill ha värmen på max. Vilket inte mamma tycker om, hon påstår att det blir för varmt då. Hehe. Jag förstår inte vad hon pratar om. :P

Kommentarer

  • Eva säger:

    Hon kanske har börjat komma i övergångsåldern så det är därför hon tycker det är för varmt...hehe =))

    2009-08-19 | 16:45:45

Kommentera inlägget här: