En helt vanlig blogg!

Brr

Kategori: Allmänt

Snacka om att vädret har slagit om dom senaste dagarna. I lördags kom det lite snö, som fortfarande ligger kvar, och nu är det -20 grader ute. Eftersom vintervädret slog till så snabbt har jag inte riktigt acklimatiserat mej till minusgraderna än, men om några dagar borde jag vara fullt acklimatiserad. Varför är det jämt så att man fryser arslet av sej dom första dagarna av vintern?

Tidigare i kväll kom jag på mej själv med en väldigt dum ovana. Jag gick in i köket och gjorde en macka även fast jag inte var särskilt sugen på att äta. Stört men sant. När jag hade ätit halva mackan skrek min hjärna "WTF! Du är ju inte ens hungrig, varför äter du en macka?!" Ja, det kan man undra. När jag tänker efter så brukar jag äta en macka typ varje kväll, vare sej jag är hungrig eller inte. Det går av gammal vana bara. Mysko. Jag måste programmera om min hjärna så att den inte säger åt mej att äta när jag inte ens är hungrig. Någon därute som har erfarenhet av att programmera om hjärnor? If so, lämmna en kommentar med instruktioner. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: