En helt vanlig blogg!

Drama the desperate way

Kategori: Tv & Film

Som ni nog vet älskar jag Desperate Housewives och kvällens avsnitt var fenomenalt. Hur genialt är det inte att låta ett plan krascha mitt under gatans julfest? Där har vi en cliffhanger i min smak. Hur ska jag överleva juluppehållet?

Vem tror ni att det är som dör? Alexander Dunerfors, som bloggar på femmans tv-serie blogg, är precis som jag ganska säker på att Mona dör, men han säger även att minst två andra karaktärer kommer checka ut från Wisteria Lane för alltid. Varav en "fan favourite".
Mona. Ärligt talat gör det inte mej så mycket om hon dör. Jag hoppas nästan att hon är ett av dödsoffren eftersom hon utpressar Angie och hotar att gå till polisen.
Lynette får inte dö. Serien skulle inte vara detsamma utan henne. Dessutom kan hon inte dö när hon och Gaby har en olöst fight mellan sej. Plus att hon räddade Celia från planet. Eller gjorde hon? Tänk om Lynette överlever och Celia dör?
Karl är enligt mej ett potentiellt dödsoffer. Om han inte dör tror jag i alla fall att han kommer bli rejält skadad.
Bree får absolut inte dö. Hon är trots allt en riktig hemmafru, som använder sej av riktigt desperata metoder emellanåt.
Orson. Om jag ska vara ärlig har jag inte gillat Orson den senaste tiden, han har blivit grå och tråkig. Men enligt tv-serie bloggen har Kyle Maclachlan försagt sej och berättat att han överlever.

Om ni missade kvällens avsnitt har ni dom sista nervpirrande minuterna här.

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Det är om att starta ett hundpensionat eller jobba på ett hundpensionat eller hundhotell...

    2009-12-09 | 11:38:06
    Bloggadress: http://fiapiaparnebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här: