En helt vanlig blogg!

Fredags morgon

Kategori: Allmänt

Jag klev upp klockan 08:25 idag! Överdrivet tidigt om jag får säga det själv, men ett litet steg mot operation "sluta-sova-bort-hela-dagarna". Vad ska jag sysselsätta mej med klockan 09:08 en fredagsmorgon? Jag tror bestämt att jag ska läsa tidningen och äta frukost. Gud! Jag låter som en pensionär, "läsa tidningen och äta frukost". Det enda som saknas är en rutig gubbkeps, en rullator och pelargoner i köksfönstret. Inget illa menat mot pelargoner och alla pelargon-människor där ute. Men för mej kommer pelargoner alltid att vara en farmorsblomma, så länge jag kan minnas hade farmor och farfar pelargoner i köksfönstren.

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Idag har jag griljerat min julskinka, sitter och äter skinksmörgås just nu! Har även diskat och städat lite och snart ska det julbakas! :D

    2009-12-11 | 10:37:40
    Bloggadress: http://generalmoraltant.blogg.se/

Kommentera inlägget här: