En helt vanlig blogg!

Med risk för att låta som en dagboksskrivande tonårstjej

Kategori: Allmänt

Kära blogg, idag har jag sett en bil som nästan sladdade ner i diket. Jo, det är sant. Jag var ute och gick en sväng med hundarna för en stund sen och då körde det förbi en bil. Hastigheten på vägen är 50, men bilen körde lite för fort(som dom flesta bilar gör på den sträckan). Mitt i en backe börjar bilen blinka och bromsar hårt. Det resulterar i att bilen först sladdar åt höger, sen åt vänster, sedan åt höger och åt vänster igen. När bilen väl får stopp är fronten nästan nere i diket. Då lägger han i backen och backar lite grann, innan han svänger in dit han var på väg till från början.


När jag går förbi där bilen svängde in såg jag ett par unga killar kliva ur bilen. Oväntat? Nej, inte särskilt.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Förvånande att det var unga killar i bilen :O :P



    Hehe, jo det var en liten specialitet med banankartongerna.:P du vet ju hur jag är xD haha



    jag ska klappa om vovvarna så fort jag ser dom :P klappa om Wilma o Jack frpn mig också :)

    2009-12-31 | 09:42:39
  • Linda :p säger:

    Hehe, glömde igen och hä mitt namn på kommentaren men förra kommentaren var från mig iallafall :P

    2009-12-31 | 09:43:35
    Bloggadress: http://lindacrazyme.blogg.se/
  • natta säger:

    Gott nytt år! hoppas att din kväll blir succé och att 2010 är bättre än 2009!

    Mer bloggning och lycka! stor kram

    önskar Natalie, Daisy och Stella

    2009-12-31 | 13:45:54
    Bloggadress: http://natalies.se

Kommentera inlägget här: