En helt vanlig blogg!

Nummer 22

Kategori: Allmänt

Idag gjorde jag ett tappert försök att ringa till supporten angående min dator som av någon oförklarlig anledning har hamnat i koma. Det första jag hör när jag kommer fram till supporten är en datorröst som förklarar att det är många som ringer just nu och att jag har blivit placerad i kö, jag står som nummer 22 i kö. Jippie. Telefonkö.

Efter att ha suttit med luren klistrad mot örat i 10 minuter och lyssnat på den osympatiska datorrösten som med jämna mellanrum tackar för mitt tålamod och försäkrar mej om att det snart är min tur får jag ett lätt sammanbrott och slänger på luren. Vid det tillfället hade jag avancerat till plats 18, men jag orkade inte sitta där och vänta längre. Är det något jag hatar mer än att prata i telefon så är det nog att stå i telefonkö.

Nu ska jag börja förbereda mej mentalt på att ringa supporten i morgon igen. Telefonkö here i come!

Kommentarer

  • luffi säger:

    hehe typ som mig då! tror itne direct på det men så skulle bara ett par saker slå in så börjar jag alltid undra! wierd! men det har nog med uppfattningar och göra! skulle dem vara med specifika så skulle det nog inte stämma alls... liksom ska alla som är tex skyttar råka ut för samma sak samtidigt?

    2009-12-15 | 02:16:51
    Bloggadress: http://www.luffi.se

Kommentera inlägget här: