En helt vanlig blogg!

Weekendresa

Kategori: Allmänt

Helgen har jag spenderat hos moster på "sörsia", det är därför jag inte har uppdaterat något. Jag kollade inte ens på Idol i fredags(!), jag tror jag och My var ute och lekte med hennes gamla barnskoter då. Vi körde lite och tolkade med bob efter den och jag ska säga er att det var inte det lättaste att sitta på en bob med ett svullet och stelt knä. Men det gick i alla fall. Hehe.
Även fast jag inte såg på Idol måste jag kommentera det lite. Det var Tove som åkte ut. Jag trodde faktiskt att hon skulle gå till final, men icke sa nicke. I och för sej är jag inte så chockad över att hon åkte ut heller, jag tycker mest att hon har gnällt i Aftonbladet hela veckan över låtarna juryn valde åt henne. Nu när Tove är ute ur leken hejar jag officiellt på Calle.

I går fick jag äntligen se Flickan som lekte med elden. Jag kan beskriva den med ett ord; jättebra! Lisbeth är min nya idol.
Jag, My och moster kollade även på Patrick 1,5 och den var också bra. Lite speciell, men ändå underhållande. Sen får den många stora plus för det jätte lyckliga slutet. Det är inte ofta svenska filmer slutar så lyckligt, lyckliga slut är ju liksom ett av Hollywoods kännetecken. Allt som allt är den värd en plats på min lista över filmer att köpa.

Kommentarer

  • luffi säger:

    hehe håller med! mvh luffi!

    2009-12-06 | 20:26:45
    Bloggadress: http://www.luffi.se
  • Linda säger:

    Ååååh, jag vill också se Flickan som lekte med elden!!

    2009-12-06 | 21:04:39
    Bloggadress: http://ziquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här: