En helt vanlig blogg!

Blond moment

Kategori: Allmänt

Jag måste bara berätta för er om Emmas blond moment hon fick i dag. Det var så här att vi (jag, malin, anna, emma och linnea satt bakom och tjuvlyssnade på oss) satt ocg jobbade med projektarbetet och vi planerade inför våran Skellefteå resa. Nu orkar jag inte berätta allt om vad vi planerade men vi satt och klurade på frågor till intervjuen vi ska göra. Och då utbrsiter Emma helt plötsligt "Kan fiskar bajsa?"  Ni kan jue gissa hur vi svarade på den frågan. Jo, alla började asgarva åt hon. Snacka om att hon hade ett Blond Moment då. Det var väldigt underhållande, det var den mest korkade kommentaren hon har fällt på länge. Och tro mej, hon säger mycket korkade saker.

Nu ska jag snart ta och gå ut med Jack en sväng. Sen så måste jag ta och dammsuga här, lägenheten känns som en sanitär olägenhet tycker jag. Och min kväll kommer nog bestå av att kolla på några avsnitt Angel i vanlig ordning. ÄLSKA TV-SERIER! Nu ska jag berätta en sak för er som absolut inte är särskilt intressant för er som inte ska vara med på det. Helgen vecka 8 ska vi ha Buffy helg, vi ska glo igenom säsong 5-7. Vi ska kolla på alla dom bästa avsnitten, det kommer bli några timmar framför tvn det. Våran förra film helg vad väldigt lyckad i alla fall, det kommer nog bli samma sak nu fast vi har bytt ut filmerna mot en tv-serie. Visst är ni avundsjuka alla ni som inte får vara med? Det där var lite elakt sagt av mej nästan.
Nej, nu måste jag ta och bege mej ut på promenad med Jack.

Kommentarer

  • Linda Larsson säger:

    kan inte påstå att jag skulle vara avundsjuk, buffy e inte ens bra :P

    2009-02-11 | 14:40:12
    Bloggadress: http://lindacrazyme.blogg.se/
  • Eva säger:

    Joooo Buffy är visst jättebra...så det så =)

    2009-02-12 | 16:14:04

Kommentera inlägget här: