En helt vanlig blogg!

Dagen före hemfärd

Kategori: Allmänt

Min "att göra" lista för idag är ganska lång, dock är det inte så värst ansträngande saker. Det är mest massa städning, måste storstäda innan jag far hem och är hemma flera veckor. Så när jag lyckas slita mej från datan så är det städning för hela slanten som gäller.
Dessan var så snäll att hon skjutsade mej till skolan en sväng så jag kunde lämna lite papper och hämta lite saker. Tack Dessan! Och jag måste säga, hon var en riktigt bra förare. Det är ju så man blir stolt över hon. Hehe. När jag gick ut till bilen så satt hon där bakom ratten med en keps. Hon såg värsta coolt ut, det bara sken "Yeah! Jag har tagit körkortet" från hon. Typ...
Nej, nu måste jag verkligen ta och börja städa så jag inte blir uppe halva natten. Jag funderar på att ta 05:45 bussen i morgon, om jag orkar det vill säga.

Kommentarer

  • Viktoria säger:

    japs man har ju en blogg, men just nu händer de inte så mycket i den, har ingen skriv fantasi just nu! så den är lite åtsido satt.. hehe :P

    2009-02-26 | 14:12:02
    Bloggadress: http://vickannilsson.blogg.se/
  • Dessan säger:

    Haha... gjorde jag de? XD

    nästan stolt? :P taskig du är :P

    2009-02-26 | 16:35:34
    Bloggadress: http://arnqvistsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här: