En helt vanlig blogg!

Dags att packa upp

Kategori: Allmänt

Nu har jag kkommit upp till Lycksele till slut efter dom sista dagarnas missöden med bussarna. Så nu sitter jag bara här för att ge er en liten snabb update om läget. Jag förstår att ni har längtat efter det. (Säg ja bara för att göra mej glad.)
Jag har kommit på att jag verkligen inte gillar att åka buss, jag blir trött så fort jag sätter mej på en buss. Är det bara jag som blir skit trött av att åka buss?
I alla fall så är det färdigtapetsrat och målat överallt i lägenheten nu, jag är rätt nöjd i alla fall. Det jag inte är 100 % nöjd med är fondväggen i rummet. Jag hade velat haft nåt med svart mönster på i stället. Men men. Det ser då bra mycket bättre ut än innan i alla fall. Och jag diggar fortfarande mina kökstapeter, dom är häftiga! Undra om det bara är jag som diggar dom? Ska försöka ta en bild på dom och lägga ut här så får ni avgöra om dom är "häftiga" eller inte.
Min kväll kommer se ut ungefär så här:

Packa upp väskorna
Flytta om lite grejer i lägenheten
Boka en tvättid
Äta mat
Hänga upp hyllor och tavlor (om jag orkar)
Diska
Städa lite
Vattna blommorna (vissa ser lite halvdöda ut)
Och lite annat smått och gott.

Önska mej lycka till med mitt småplock. Nu ska jag ta och börja packa upp väskorna. Vem vet, jag kanske hinner med en liten uppdatering senare i kväll.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: