En helt vanlig blogg!

Förbannade jävla betongvägg!

Kategori: Allmänt

Nu har jag precis gett upp hoppet om att hänga upp hyllorna ovanför tvn. Glad i hågen tog jag fram min borrmaskin och ställde in den på slagborr och satte fast en betongborr. Så långt gick allting bra. Jag drog fram tvn och måttade upp ungefär vart jag skulle hänga hyllorna och markerade det på väggen med en penna. Sen när jag började borra så gick det bra dom första millimetrarna sen tar det tvär stopp. Då vart jag ju lägomt glad och bestämde mej för att börja om från början, jag gjorde ett försök till. Men inte fan vart det nå bättre för det! Väggen är fortfarande helt stenhård. Så nu sitter jag här och är lite smått förbannad på väggen. Och det halvfärdiga hålet i väggen ,som inte särskilt vackert ut, sitter där och hånflinar åt mej.
Vi har ju lyckats hänga upp saker där förut, men nu vill det sej inte. Fast då hade vi pappas borr, men den ska väl inte kunna vara så mycket bättre än min? Pappa köpte ju min borrmaskin till mej för typ ett år sen och hans är väl typ från 80 eller 90-talet. Skit samma! Nu har jag helt tappat lusten igen, och jag som hade gett mej fan på att hänga upp hyllorna idag. Men men. Jag ska då gå in på Lybo och säga åt dom att dom ska skicka en vaktmästare till mej så ska den stackarn få borra i alla väggar. Det tycker jag faktiskt att dom ska kunna göra, särskilt eftersom jag betalar deras lön. Så idag blir det nog att gå och runt och markera överallt där det ska borras i stället. DUMMA VÄGG!
Nu hör jag att disken börjar ropa mitt namn och det brukar vara ett tecken på att det är dags att diska. Har jag inte ganska väldresserad disk så säg.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: