En helt vanlig blogg!

Jerry Springer

Kategori: Allmänt

Det är nog det mest patetiska programmet jag vet, det är riktigt pinsamt att kolla på. Dom tar dit gäster som frivilligt sitter och skriker och bråkar i tv, alltid om saker som är så bisarra att man tror att dom är påhittade. Och publiken sitter och jublar, applåderar och skriker för fulla halsar. Jag förstår inte vad publiken ser för underhållning i det hela, förstår ni?
Idag zappade jag förbi det när jag satt och åt frukost och dagens tema var "Im a pregnant prostitute", alltså handlade det om prostituerade som var gravida. Ofta med någon av deras kunder. Det var väl i alla fall ett lite seriöst tema, men det jag inte förstår är att dom prostituerade hänger ut sej i tv.
Efter att publiken har suttit och skrikit saker som "äckliga hora" och andra saker jag inte törs skriva här på bloggen så var det dags för Jerry att avrunda programmet. Han sätter sej och kollar in i kameran och försöker se allvarlig och pålitlig ut, själv tycker jag att han aldrig lyckas med det. Hans sista ord var i alla fall "Med det här programmet menar vi inte att man ska tvinga prostituerade som är gravida med en kund att göra abort. Men vi vill inte heller avråda från prostitution."
Han måste alltså vara för prostitution eftersom han inte avråder från det. Det var bland det dummaste jag har hört, hur kan han sitta i tv och säga att det inte är något fel med prostitution?

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Haha, du brukar det ;P

    2009-02-26 | 09:34:48
  • Linda säger:

    Det var jag som skrev det :P

    2009-02-26 | 09:35:04
    Bloggadress: http://ziquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här: