En helt vanlig blogg!

Lökringar

Kategori: Allmänt

I helgen har jag varit på Buffy Nördar helg med Emma, Anna-Karin och mini Malin. Vi bombarderade Minis lägenhet precis som vi brukar göra på våra filmhelger. Det var meningen att vi skulle kolla på säsong 5,6 & 7. Men vi har bara kollat på säsong 5 och 6, fast det är inte så bara och bara. En säsong är på 22 avsnitt och är i genomsnitt 40 minuter långt. Och med en enkel ekvation (22*2*40=1760/60=29,3333)kommer jag fram till att vi har kollat på tv i drygt 30 timmar i helgen. Gud vad nördiga vi har varit! Men det är det värt, Buffy är trots allt en bra serie. Eller vad säger ni?
Jag ska försöka mej på något djärvt, jag ska sammanfatta helgen i en enda mening.
Helgen har varit full med tv, skratt, godis och stora mängder transfetter!

Bra sammanfattning va? Nu ska jag gå och duscha, jag känner mej som en hamburgare och luktar som en lökring.

Kommentarer

  • Eva säger:

    Melodifestivalen var så där bara jag slapp Mede. Det var iaf EMD och Molly Sanden som gick vidare...men jag tyckte om BWOs låt åxå...den gick till andra chansen.

    Vid nåt tillfälle sen när du flyttat hen så måste jag få låna Buffy av dej...lovar att titta försiktigt =)

    Kram

    2009-02-22 | 17:15:59
    Bloggadress: http://nogg.se/kentas
  • Dessan säger:

    Kolla in på min blogg om du vill ha information vilka låtar som är med i Eurovision iår ;) Din lilla nörd :P

    2009-02-22 | 17:43:10
    Bloggadress: http://arnqvistsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här: