En helt vanlig blogg!

Min borrmaskin och jag

Kategori: Allmänt

Jag och min borrmaskin ska förröka samarbeta lite i kväll, jag har hittat igen lite plugg och skruv i ett skåp. Så nu ska jag bara komma mej för och göra ett ryck och sätta upp alla saker. Annars gör jag det i morgon. I morgon är inte vilken dag som helst, melodifestivalen börjar i morgon. Melodifestivalen är ett av årets tv-höjdpunkter, man måste kolla på det! Det är en liten tvångtanke jag har. Ungefär som att jag rättar till varorna i affärer som står fel. Det ska vara ordning på hyllorna i affärer tycker jag. Nu ska jag gå till tvättstugan och boka en tvättid, och sen ska jag kanske vara duktig och börja bringa ordning i lägenheten.

Kommentarer

  • Linda säger:

    haha, din borrmaskin & du. Lycka till! och borra inte rakt genom handen eller nåt annat dumt nu bara :P

    2009-02-06 | 18:12:58
    Bloggadress: http://ziquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här: