En helt vanlig blogg!

Opponering

Kategori: Allmänt

Idag måste jag vara duktig och plugga lite granna. Jippie! Jag måste opponera på Hannas arbete om en utrotningshotad art och hon har det otroligt fascinerande djuret torsk. Jag var lite ironisk när jag skrev "fascinerande" men det är faktiskt intressant att läsa om utritningshotade arter. Så nu ska jag ta och läsa igenom arbetet och opponera på det. Det värta är att hon ska opponera på mitt arbete om ökenlo, jag stress skrev det arbetet så det är fullt med en massa slarvfel. Fel med radbrytningar och sånt. Och jag är 110 % säker på att hon kommer anmärka på vartenda litet slarv fel.  För er som inte vet det så är hon klassens Little Miss Perfect. Det är bara att bita i det sura äpplet och acceptera läget, man ska inte skjuta upp allt till sista minuten. Nog om mina känslor inför att opponera och bli opponerad.
Nu kommer jag inte på vad mer det var jag skulle skriva, så jag ska nog ta och avrunda inlägget. Vem vet, jag kanske får för mej att skriva lite senare idag när jag kommer på något mer att förmedla till alla er som är ute och surfar på den gigantiska internetvågen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: