En helt vanlig blogg!

Skellefteå

Kategori: Allmänt

Nu har jag landat i lägenheten efter dagens Skellefteå  tripp, eller jag kom hem för ett tag sen. Men nu har jag landat framför datan. Det gick bra med intervjun och vi köpte några fiskar också. Så nu har vi två små snigel dödare(Praktbotia), en algätare(Ancistrus) och några rasboror(Kilfläcksrasboror). Nu ser det i alla fall lite mer "levande" ut i akvariet.
Nu har jag gjort det igen! Jag skulle skriva nåt jättesmart och fyndigt men jag kommer inte på vad det är nu när jag väl sitter här. Jag kanske kommer på det senare...men förmodligen inte. Nu ska jag sluta skriva här och äta lite mat. Ovanligt tidig middag för att vara mej, men jag är lite hungrig. Tur att jag har köttfärssås kvar från igår, då slipper jag anstränga mej att laga mat. Ska bara koka lite nudlar och äta till köttfärsen. Det är faktiskt gott med nudlar och köttfärssås. Ni borde testa det.  

Kommentarer

  • Linda säger:

    Och så ska man ha beasås också -det blir rena gourmeten! Det levde jag & Anders på första året vi bodde i stan :P haha

    2009-02-16 | 20:40:01
    Bloggadress: http://ziquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här: