En helt vanlig blogg!

Sveriges värsta bilförare

Kategori: Allmänt

Det är ju pinsamt! Nej, det räcker inte med att kalla det pinsamt. Det är en underdrift, det är..... Jag kommer inte på ord som täcker mina åsikter om deltagarnas körkunskaper. Jag förstår inte att dom ens har klarat uppkörningen. Dom kan ju knappt hantera bilen ordentligt, dom bara trycker på gasen och hoppas på det bästa. Det känns inte så himla tryggt att veta att det finns många som dom ute i trafiken. En av deltagarna är en tant som sitter och kör med sin hund i knät och en annan är en kille som jämt sitter och äter eller pillar på mobilen. Herregud..det är så man blir mörkrädd.
Men det är i alla fall underhållande att kolla på. Man känner sej som en väldigt duktig förare i jämförelse med dom och jag har inte tagit körkort än, jag övningskör bara.
 
I kväll ska jag i alla fall kolla på Knutby - Vägen hem, är det fler än jag som ska kolla på det? Hoppas att dom har gjort den bra, det är en ganska bra "story" om jag säger så. Om jag ska vara riktigt ärlig så har jag inte så stor koll på allt som hände där nere i Knutby. Jag vet att det var nån (barnflickan?) som flippade ut och dödade några (visst var det flera?). Och det var prästen som hade övertalat hon eller nåt liknande. Är jag inne på rätt spår?  Nu skäms jag för att jag inte har någon koll på Knutby morden. Jag ska försöka få lite rätsida på hur det egentligen gick till när jag kollar på Knutby -  Vägen hem i kväll.
Nu ska jag ta och sluta skriva här och dricka lite vatten innan det är dags att bänka sej framför tvn.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: