En helt vanlig blogg!

Typiskt mej

Kategori: Allmänt

När en sak jävlas så vill jag verkligen inte fortsätta med det eller något annat för den delen. Som sagt så jävlades det för mej tidigare idag, det kan ni läsa i det förra inlägget, och nu har jag gett upp allt annat också. Igen. Idag blir det inget mer "piffande" här inte, utan här blir det till att dammsuga och skura typ. Trots att det är extremt stökigt här, det ser ut som ett riktigt bombnedslag. Annars brukar jag vara ganska ordningssam, men nu känns det inte värt eftersom jag knappt har några ställen att göra av alla grejer. Hyllorna ligger fortfarande på golvet och smalar damm..som de mesta av mina tillhörigheter gör för tillfället.
Nu sitter jag istället och kollar på YouTube, älska den sidan! Jag kommer förmodligen att lägga in ett klipp därifrån i slutet av det här inlägget.
I kväll klockan 20:00 hoppas jag att ni sitter bänkade framför tvn och kollar på Melodifestivalen, det ska i alla fall jag göra. Jag får till och med sällskap till Melodifestivalen i kväll av Anna, Jolle (förmodar jag, Anna och han brukar följas åt), Sofia och Simone. Hoppas dom överlever min stökiga lägenhet, hehe. Ska försöka komma ihåg att uppdatera efter Melodifestivalen och betygsätta alla låtar. Gud vad nördig jag kände mej när jag skrev så. Men jag och Sofia är ju trots allt klassens Schlagerhomos. Man måste ju leva upp till den "charmerande" klyschan.
Nu tror jag att jag ska ta och ragga runt med dammsugaren och ta fram en kycklingfile så den hinner tina tills det är dags att äta.

3 Doors Down- If i could be like that

Kommentarer

  • Eva säger:

    Hmmm...jag satte mej åxå glad i hågen och skulle se Melodifestivalen...men var tvungen att sluta för programledaren var totalt intelligensbefriad...hua vilken hemsk människa...Trist =(

    2009-02-07 | 21:23:57

Kommentera inlägget här: