En helt vanlig blogg!

2009

Kategori: Allmänt

Nu är det 2009, otroligt spännande? Eller inte. Det kommer väl vara ett helt vanligt år och inte alls som alla kedjesms man fick igår. "Om du inte skickar detta vidare så kommer du drabbas av nio hemska olyckor" etcetera etcetera. Hur trovärdiga är sådana? Precis, inte särskilt! Men men, dom flesta av dom inleds i alla fall med "Gott nytt år". Och det är väl trevligt att dom säger gott nytt år i alla fall, innan det kommer massa onödiga grejer skrivna av fjortisar.

Aja, ska försöka mej på en sån här liten summering av 2008 och vad som händer 2009. Önska mej lycka till.

2008

* Började sista året på gymnasiet.
* Första krogrundan (Tack stora syster & Anders)

* Fyllde 18
* Fick Jack
* Kraschade knät (hoppade ur led och lossnade benbitar)
* Dom bytte golv i köket och hallen i min lägenhet (Nu väntar jag bara på att dom ska tapetsera om överallt)

2009

* Ta studenten 12/6
* Ska äta mindre godis och sluta med helt med det så småningom
* Försöka sluta dricka O'boy (Vad ska jag börja dricka till frukost istället?)
* Hitta ett vettigt jobb, helst någonstans runt Bispgården. (Det känns omöjligt redan nu.)
* Göra min Angel serie komplett (Säsong 1-3 kommer vilken dag som helst nu)
* Ta körkortet
* När körkortet är avklarat måste jag skaffa en bil (En gamm Volvo)
* Designa om bloggen


Det var det det. Kommer inte på något mer jag måste göra under 2009, så därför avrundar jag här och nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: