En helt vanlig blogg!

Opps!

Kategori: Allmänt

Gissa vad jag kom på nu? Jag har fortfarande kvar att skriva arbetet om Omoto, det hade jag lyckats glömma bort helt. Så bra jag är. Jag får nog ta att göra det i kväll, så det är gjort innan skolan börjar. Annars idag ska jag städa rummet och byta vatten, då är det gjort tills jag far upp till Lycksele. My skriver till mej på msn nu och frågar om jag vill följa med dom till Sundsvall i morron. Jag funderar seriöst på att hänga på, jag har jue presentkort på ikea, på valfri affär inne på Birsta City och så har jag lite pengar över annars också. Yey! I går gjorde jag som sagt var en liten budget och "förhandlade" min hyra med mamma. Och när jag hade gjort klart det så var jag faktiskt ganska nöjd, jag får till och med lite pengar över varje månad. Då kan jag försöka att he in lite på sparkontot varje månad, det är jue inte fel att ha lite sparpengar. Och jag har till och med råd att skaffa en dator! Så igår beställde jag en bärbar data med mobilt bredband från Telia. Så jag har ett abbonemang med dator och bredband. Gud vad skönt att inte vara beroende av skolans datorer och kunna göra lite saker i lägenheten. Det är bara att vänta på att den kommer på posten, det kunde ta typ en vecka (om jag minns rätt). Med andra ord så ska jag bli en liten datanörd.

Idag är det också kallt ute, runt -25. Otrevligt! Då är det inge kul att gå ut med hundarna. Men det är sånt man får ta när man har två små byrackor. Gissa vad? Jag ska lägga in en till video här idag, undra jag om inte Linda börjar ångra att hon lärde mej att göra det?
Idag blir det i alla fall en video med Bif Naked - We are the lucky ones. Återigen så har det med Buffy att göra, den här låten är med i ett avsnitt. Så vackert! :)

Bif Naked - We are the lucky ones

Kommentarer

  • Linda säger:

    Haru int fått datajäveln snart så man kan få sej en uppdatering?! :P

    2009-01-20 | 11:53:02
    Bloggadress: http://ziquita.blogg.se/
  • AK säger:

    Nä Olof Backman är jag väldigt göralös, så det är bäst för dig att du skriver lite i din blogg ^^

    2009-01-21 | 17:57:26

Kommentera inlägget här: