En helt vanlig blogg!

Årets första kams

Kategori: Allmänt

Jag, mamma och momma åkte till kamsfesten på Sönneråsgården och där mötte vi Linda, Celia, Moster, Sandra, Felix och My, det vart nästan en liten släktträff. Hehe. Så nu har jag äntligen fått avnjuta årets första kams, det var lika gott som vanligt. Det enda deprimerande var att sötosten smakade ingeting, den smakade ungefär som kokt mjölk. Som det hörs på namnet så ska sötosten vara söt. Men men, shit happens!
Gissa vad? Jag ska på Diggiloo i kväll. My och Sandra skulle gå men dom ville ha med någon mer och där komer jag in i bilden. Min snälla moster bjuder mej på inträdet. Tack moster! 
Innan Diggiloo ska jag hinna med att laga mat, äta (Linda och Celia kommer ner och ska äta tacos), dammsuga uppe och duscha. Tur att jag inte behöver stressa, det är ju flera timmar kvar. Så jag kan ta det lika lungt som vanligt. Hehe.  Man ska inte stressa i onödan, det är ett av mina kloka motton här i livet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: