En helt vanlig blogg!

Bilder från en annan tid

Kategori: Allmänt

Det känns som det var en evighet sen jag tog studenten, men det är bara lite mer än en månad sen. Går tiden för sakta, för fort eller är det bara jag som inte har någon tidsuppfattning? Jag tror mest på det sista alternativet. :)
Tidigare i kväll fick jag lite bilder av Sofia från brännbollsturneringen vi deltog i dagen före studenten. Nu tänker jag vara generös och bjussa på några bilder från den dagen.


Jag hade lite problem med mina bröst, dom ramlade ur hela tiden. 
Dessutom hade mina bröst olika temperatur, den ena vattenballongen var fylld med
varmvatten och den andra med kallvatten. Damn you, Emma!

Ett gäng glada tuttlisor. :)

Anna-Karin, Linnea (vi lånade hon från Np2) & Malin J.

Hur gick det med själva brännbollen då?
Låt oss säga så här, vi förlorade med stil!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: