En helt vanlig blogg!

Data trubbel

Kategori: Allmänt

Ibland älskar jag datorer så mycket att jag funderar på att konvertera till en Jolt drickande CS-nörd. Det låter väl som en bra livsstil för mej? Sitta i ett mörkt rum, Jolt flaskor ligger utspridda över hela rummet och datorn är min enda riktiga vän. Nej, usch vad jag är elak! Det är helt okej att vara en CS-nörd, det enda jag inte förstår är deras outtröttliga passion för Jolt cola. Jolt är ungefär lika äckligt som Dr Pepper. Tacka vet jag Trocadera och Portello, det är drickor i min smak. Notis: det ska vara Vasa bryggeriers Trocadero/Portello. Slut på notis.
Tillbaks till min rubrik, Arbetsförmedlingen ringde förut. Dom sa att jag var tvungen att komma upp på ett möte för att kunna skriva in mej. Tydligen så funkar inte inskrivningen via internet för mej. Det konstiga är att jag kan logga in på hemsidan och kolla efter jobb utan problem. Jag gillar inte när datorer krånglar, jag får lust att kasta dom i väggen då. Dock tänker jag inte kasta min data i väggen, jag har börjat utveckla lite moderskänslor för den.
På måndag tänker jag fara upp dit och prata med dom så jag blir inskriven på riktigt. Undra om jag ska vara duktig och ta ännu ett steg in i vuxenlivet på måndag? Jag funderar på om jag ska skriva in mej på körskolan. Det är lika bra att få det överstökat, det kan inte ta så lång tid att ta ett litet körkort. Fast först måste jag prata med pappa och se till så att han är redo att betala mitt körkort nu.
Nej, dags att sluta skriva onödigheter här och göra något vettigt. Gå inte vilse i cyberrymden!

Kommentarer

  • Andreas säger:

    Trocadera, är det den kvinnliga versionen av läsken? :)

    2009-07-02 | 21:12:11
    Bloggadress: http://larsanders.blogg.se/
  • Eva säger:

    Har du glömt julmust =))

    2009-07-04 | 10:51:12

Kommentera inlägget här: