En helt vanlig blogg!

Design vånda

Kategori: Allmänt

Jag har bestämt mej att jag ska designa om bloggen, i brist på annan vettig sysselsättning liksom. Jag ska försöka designa den själv utan att be någon om hjälp, det ska bli spännande att se hur det går. Själv tror jag att jag kommer ge upp ganska snart. Nu har jag suttit en stund och försökt hitta inspiration till en ny header. Det deprimerande är att inspirationen inte finns här för tillfället. Inspirationsbristen till trots, jag har kladdat i hop en liten header. Den vart långt ifrån bra och jag är inte nöjd, den vart extremt grå och tråkig. Men jag lägger in den här ändå som lite utfyllnad. Under tiden ni glor på mitt tappra försök att göra en header kan ni fundera ut lite förslag till mej, vad ska jag göra för header? Förresten, vart hittar man bra stilmallar? Opps...jag som inte skulle fråga om hjälp. Hehe.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: