En helt vanlig blogg!

Ondskan, en av dom bästa svenska filmerna någonsin

Kategori: Allmänt

I kväll har jag slappat i soffan och kollat på Ondskan. Det är en av dom bästa svenska filmerna genom tiderna tycker jag. Varje gång jag har ser den blir jag förbannad, sen blir jag deprimerad när Pierre slutar och sen blir jag glad när Pontie spöar skiten ur dom i rutan. Varje gång blir jag dessutom lätt illamående när dom kastar bajset på varandra. Det bästa av allt är nog att han klarar av att gå klart skolan där, då blir jag lite glad igen. Men allra gladast blir jag nog när han spöar upp styvpappan och kastar ut han. Det är filmvåld i min smak det!

Annars har det varit en lugn dag idag. Jag har mest bara lallat runt som en 60-tals hippie på sommarbete. 
Nu sitter jag framför datorn och kikar runt på lite bloggar, som vanligt. Haha. Om en liten stund blir det YouTube innan jag ska nanna kudde. Jag hade tänkt försöka gå och lägga mej före klockan 01:00 i dag, det säger jag nästan varje dag. Men om jag känner mej själv rätt kommer jag kolla på klockan när den är 01:30 och bli förvånad över att tiden går så fort. Typiskt mej. Jag ska försöka komma ihåg att ställa väckaren och kliva upp i någorlunda vettig tid i morgon, före tio med andra ord. Önska mej lycka till mej det.
Nej, nu kallar YouTube på mej. Bäst jag lyder och klickar mej in dit för att avnjuta några underbara videos av varierande genre. (Stavas det genre eller genere?) Vem vet vad som kan hända om jag inte lyder rösterna i mitt huvud, då kanske jag blir attackerad av en galen kattant. Jag kanske borde överväga att sluta kolla på Simpsons? Dock är det en omöjlighet för mej, det är alldeles för underhållande för att sluta kolla på.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: