En helt vanlig blogg!

Quiz

Kategori: Allmänt

Jag har precis gjort ett "Hur länge skulle du överleva i en skräckfilm"-quiz på Facebook. Resultatet blev:


You die in the middle...

Middle_profile

Sadly, the killing has lost it's novelty and the producers are not quite ready to wrap up yet. Because of this, your death is fairly inconsequential. At least it would be if you were just some stock character used to fill up screen time, instead, you are the one person that the survivor does not want to be stuck with. You were worst enemies before the bood and guts started splattering the camera lens and, by some unfortunate (but predictable) twist of fate, you have been thrown together and must depend on each other for survival. Beware though, the moment that you start to become friends, which is inevitable, you will be killed. Sorry... 


Jag vill inte dö i mitten, jag vill leva så länge att jag får se mina kompisar dö. Jag blev nästan deprimerad när jag fick se resultatet. Hoppas jag inte dör så tidigt när jag blir jagad av en psykopat  i verkligheten. :)

Kommentarer

  • Eva säger:

    Hahaha...jag skulle antagligen dö från början

    2009-07-13 | 16:36:22
  • Andreas säger:

    Tror du att du är en såndär dum-blond-person(förlåt blonda) som skulle typ gå ner i en källare utan att tända lampan och typ se helt dum i huvudet ut och typ ropa "Is there anyone in here"? Sem bli jagad uppför trappen, ramla sju ggr och bryta benet på vägen upp? Jag tror nästan det - Till motsatsen bevisats!

    2009-07-13 | 19:19:40
    Bloggadress: http://larsanders.blogg.se/
  • Andreas säger:

    I rest my case, I rest my case....

    2009-07-13 | 23:59:48
    Bloggadress: http://larsanders.blogg.se/
  • Andreas säger:

    Svar på din kommentar på min blogg: Ja, ibland fattare jag inte hur jag har så bra tålamod! verkligen :D

    2009-07-15 | 00:14:13
    Bloggadress: http://larsanders.blogg.se/

Kommentera inlägget här: