En helt vanlig blogg!

Sundsvall

Kategori: Allmänt

Idag for jag och mamma ner en snabbsväng till Sundsvall för att inhandla lite färg. Det är inte så kul att fara till dit och inte ha några pengar att handla för, men jag roade mej med att kolla på när mamma handlade. Hon handlade inte bara till sej själv, hon köpte en ny bädd till Jack också. Med andra ord har jag börjat snylta på mammas pengar. Hehe. Jack är i alla fall lycklig och ligger och snarkar i sin nya bädd.
Nu ska jag dra mej från datan och gå ner och städa lite granna. Det ser ut som ett bombnedslag här i huset, det är grejer och hundhår överallt. Undra jag vad allt hundhår kommer ifrån? Hmm..  Jag tror att det är grannen som smyger in hit på nätterna och placerar ut hundhår på strategiskt valda ställen. Nej, nu ska jag sluta dela med mej av mina konspirationsteorier och börja med städningen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: