En helt vanlig blogg!

Svar på tal

Kategori: Allmänt

Svar till dej som kommentarade mitt förra inlägg: Självklart kollade jag på den nya vampyrserien, Being human, som visades på ettan tidigare i kväll. Jag måste få säga att det var en helt underbar serie. Jag är redan fast i den trots att jag bara har sett  det första avsnitten, som vanligt när det gäller mina älskade tv-serier med andra ord. Haha. Till alla er som inte kollade på Being human, gå in på SvtPlay eller kolla upp när reprisen går. Det är en order! Jag menar, ni vill väl inte gå miste om en sådan bra serie? Den innehåller både vampyrer, varulvar och ett te-drickande spöke. Kan det bli så mycket bättre?

Kommentarer

  • Eva säger:

    Håller med dej helt och fullt =))

    2009-07-06 | 08:16:28
  • Dessan säger:

    Jag såg den också och jag längtar tills nästa avsnitt! ^^

    2009-07-06 | 18:12:42

Kommentera inlägget här: