En helt vanlig blogg!

Är huvudet dumt, får kroppen lida

Kategori: Allmänt

För en liten stund sen kom jag in från en cykeltur med Jack. Jag kände mej så pigg så jag tänkte ta och motionera hundarna lite granna, Jack fick sej en cykelrunda och Wilma skulle jag ta och gå runt Järåstigen med. Men för Wilmas del blev det ingen kvällsmotion, jag upptäckte att hon var halt alldeles nyss. Hon måste ha gjort nå "snesteg" när vi var ute i skogen förut, så för hon blir det en lugn slappar kväll. Ska klämma lite på hon sen och kolla läget.
Kvällens käcka rubrik riktar jag mot mej själv. Eftersom jag kände mej så pigg så tog jag en liten cykelsväng (som jag redan har skrivit, gud vad jag upprepar mej) Nu när den är avklarad så känner jag mej inte fullt lika pigg längre, jag är i princip helt slut och jag börjar ana lite feber. Suck. Som sagt, är huvudet dumt får kroppen lida. Men men, det är inte så mycket att göra åt det nu. Resten av kvällen ska spenderas inomhus, förmodligen framför tvn och datan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: