En helt vanlig blogg!

Dagens bästa

Kategori: Allmänt

Det är så underbart! Alla som läser det här inlägget måste gå in på den här bloggen och läsa inlägget "Hata Np3a". Det är så underhållande att man dör av skratt. Hur kan folk vara så humorlösa? Herregud, jag sitter fortfarande och skrattar åt det och det var 10 minuter sen jag läste det. Jag tycker att flotten ser mycket bättre ut nu när det står Np3a på den i stället för Sp3. Det står jue fortfarande Sp3 på den, bara det att det är vänt åt hållet som inte syns. Haha. Och jag säger bara det, 42 minuter mot era 7 timmar. Hur svårt är det att få en flotte att flyta? Nej, nu var jag nästan elak. Haha. Dessutom är Hanna en mycket excellent simmare. :)

Kommentarer

  • Yuri säger:

    Önskar jag kunde skratta, antar att min humor tangerar varken den hos NP3a eller SP3. Må så vara att det först kan tyckas skojigt, men om man känner till att det blir en negativ reaktion bör man avstå. När det sedan haglar personangrepp och hot undrar jag stilla hur landet ligger för gymnasieelever idag. Vi kanske borde flytta myndighetsåldern uppåt. Klart är dock att man i den åldern är straffmyndig, och även om det är Internet kan man hållas skyldig för brott enligt svensk lag - som man är skyldig att känna till. Jag föreslår att alla stridsyxor grävs ner omedelbart och de som kallar sig intellektuella börjar bete sig som sådana.

    /slut på vuxenpoängskolan

    In other news; ett gott skratt förlänger livet!

    2009-06-10 | 21:51:35

Kommentera inlägget här: