En helt vanlig blogg!

Den förkylda cyklopen

Kategori: Allmänt

I morse, läs förmiddags, när jag vaknade tyckte jag att jag såg ovanligt lite, allt var liksom halvt. Då upptäckte jag att mitt ena öga var igenkletat av sån där gegga. Fattar ni vad jag menar? Sån där gegga man kan få i ögonen när man är förkyld typ. I alla fall hade jag sån gegga fulla högra ögat så jag kunde inte öppna det, jätte mysigt. Eller inte.... Jag bestämde mej i alla fall för att masa mej upp ur sängen och gå på toa och tvätta ögat. Det var när jag såg mej själv i spegeln på toa jag upptäckte att jag såg ut som en förkyld cyklop. Nej, nu måste jag sluta skriva om min "ögon-gegga"-upplevelse. Bortsett från det så är jag ganska pigg idag, för er som inte vet så har jag varit lite förkyld i några dagar. Men nu är jag bara lite snorig och allmänt slö. Trots min slöhet har jag hunnit med att göra lite nytta, jag har tvättat lite och kom precis in efter att ha hängt ut tvätten.
Det är strålande sol ute och cirka 15-20 grader och jag pallar inte att vara ute, det är illa. Jag brukar vara ute när det är varmt. Orka värme när man är förkyld liksom. Jag har bestämt att det här är min sista sjukdag och i morron ska jag vara pigg. Nej, nu ska jag sluta skriva onödiga saker här och surfa vidare i cyberrymden!

Kommentarer

  • Linda säger:

    Jag vet inte riktigt, men jag lär ju hamna på gymet till slut. Fast jag har ingen lust att träna själv, så det känns som bortkastade pengar att köpa ett träningskort.

    Har funderat på att cykla/springa, men samma sak där. Det är trist ensam :/

    2009-06-21 | 16:57:14
    Bloggadress: http://ziquita.blogg.se/
  • Linda säger:

    Det kostar 500:- för ett år, så det är inte så farligt... på hammarn tar dom nästan 300:-/månad på PTT-huset.



    2009-06-21 | 18:02:19
    Bloggadress: http://ziquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här: