En helt vanlig blogg!

Frukost bekymmer

Kategori: Allmänt

Nu har jag varit vaken en liten stund och funderar på att äta lite frukost. Det är bara ett problem, jag packade ner hela köket i går. Inte tänkte jag på att det skulle vara kul att äta lite frukost idag. Jag funderar skarpt på att ta och slita upp den kartongen och tjuvlåna en mugg, så jag får mej min lilla dagliga sockerkick. O'boy alltså. Det ska jag banne mej ta och göra, vart ställde jag den kartongen? Hmm.. Tur att jag har gjort så otroligt informativa märkningar på kartongerna. På varje kartong står det typ "etc". När jag packar upp dom kartongerna någon gång i framtiden kommer jag nog låta ungefär så här, "Wow, i den här kartongen är det tallrikar OCH etc!"
Nej, nu ska jag sluta skriva strunt här och faktiskt göra lite nytta. Men först ska jag leta rätt på en mugg och inmundiga lite frukost. Nu kom jag på en lite smått jobbig sak. Jag måste modifiera om min packning lite granna så jag får plats med datan. Jippie. Tur att bussen inte går förns 13:00, jag har några timmar på mej.

The Red Jumpsuit Apparatus - Your Guardian Angel

Kommentarer


Kommentera inlägget här: